پ. مه 9th, 2024

خرید و فروش و قیمت خودرو تارا در تهران دیوار | zoomotor

در شرایط فعلی و با توجه به هزینه سنگین خرید خودرو، کیان خودرو اقدام به فروش اقساطی تارا ۱۴۰۱ کرده است. شما عزیزان می توانید با مطالعه مطالب فوق و قطعی کردن انتخاب خود برای خرید تارا، به وب سایت این مجموعه مراجعه کرده و جدول فروش اقساطی تارا دنده ای را بررسی کنید. کیان خودرو، امکان فروش اقساطی تارا با اقساط 36 ماهه، 24 ماهه و 12 ماهه را برای شما فراهم آورده است. اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی تارا و شاهین را دارید، باید بدانید که هر دو خودرو کابین جاداری برای ۵ سرنشین بزرگسال دارند، اما اگر ظرفیت فضای بار برایتان مهم است در نظر داشته باشید که تارا، بیشترین فضای صندوق عقب را در بین سدان‌های ایرانی دارد. هر آنچه درباره ظاهر دو خودرو گفتیم را فعلا کنار بگذارید و چنانچه قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی تارا 1403 یا خرید قسطی شاهین دارید، اجازه بدهید تا از وجوه دیگر نیز دو خودرو را با یکدیگر قیاس کنیم.

  • این موارد سبب شده اند تا زمان لازم برای رسیدن به شتاب صفر تا صد در این خودرو، 13 ثانیه عنوان شده و نهایت سرعت تارا، 190 کیلومتر بر ساعت به ثبت برسد.
  • با همه این اوصاف اگر عکس ماشین تارا مشکی را در کنار عکس شاهین مشکی قرار دهید، خیلی زود متوجه خواهید شد که سدان سایپا یک سر و گردن زیباتر از تارای ایران خودرو به نظر می‌رسد.
  • هر وقت وضعیت اقتصادی نا بسامان شود، خرید قسطی خودرویی که از نظر مصرف سوخت، بهینه و معقول باشد ضروری به نظر می‌رسد.
  • اگر متقاضی خرید اقساطی تارا هستید، قطعا با دقت و جدیت به دنبال تحقیق درباره ستاره ایران خودرو می‌گردید.
  ۱۸ اسباب بازی دخترانه مناسب هدیه نوروز ۱۴۰۱ از عروسک دخترانه تا ..

همچنین، خرید تارا به صورت اقساطی به افراد تعهد مالی می‌آورد و ممکن است به محدودیت‌های انتخابی در خریدهای آتی منجر شود. این روش همچنین نیاز به بررسی اعتبار دارد که ممکن است برای برخی افراد چالش‌برانگیز باشد. از زمانی که از تارا رونمایی شد، مشخصات ظاهری این خودرو به یک میزان مورد انتقاد و تحسین قرار https://zoomotor.com/%d8%a7%da%af%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%a7-%d9%88-%d8%b4%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%86-%d8%a7%db%8c%d9%86-3-%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84-%d8%b1%d9%88-%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa/ گرفت.

تارا اتومات مدل ۱۴۰۱ صفر خشک

بسیاری از مردم حتی اگر بخواهند هم نمی‌توانند در این اوضاع و احوال اقتصادی اقدام به خرید خودرو آن هم به شکل نقدی کنند. بنابراین اگر سودای سوار شدن بر خودروهایی مانند دنا، رانا، پژو و تارا را دارند، راهی جز شرکت در طرح‌های فروش اقساطی وجود ندارد. در این مطلب قصد داریم به سراغ معرفی یکی دیگر از پرطرفدارترین خودروهای تولید نخستین کمپانی خودروسازی ایران یعنی ایران خودرو برویم. تارا عنوان ماشینی است که در این مقاله به شکل مبسوط، به ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت. از این رو توصیه می کنیم اگر به دنبال خرید خودرو اقساطی خوب و مناسب هستید، ثبت نام در طرح فروش اقساطی تارا اتوماتیک با تحویل فوری را فراموش نکنید. تارا، این خودروی نیمه لوکس ایران خودرو توانسته نظر مثبت بسیاری از خریداران به سمت خود جلب کند.

++تارااتومات مدل۱۴۰۳ صعصفرخشک سندآزاد تحویل

این موتور می تواند نیروی گشتاور ۲۴۰ نیوتن و قدرت ۱۶۵ اسب بخار را برای خودرو فراهم کند که در نهایت و با توجه به قیمت کلی و نحوه تولید آن، بسیار مناسب است. در خصوص ویژگی های ظاهری تارا باید بدانید که این خودرو تفاوت های بزرگ و عمیقی نسبت به خودروهای دیگر پیدا کرده است. اولین مورد مربوط به چراغ های عقب یکپارچه و یک تکه است که مشابه خودرو هیوندا آزرا است. سیستم ترمز تارا شامل سيستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD)، ترمز جلو ديسكي با سيستم خنك شونده، ترمز عقب ديسكي ، سيستم كمكي ترمز (HBA)، سيستم كمك در سربالايي (HSA)، سيستم كنترل پايداري الكتريكي (ESC)، سيستم كنترل كشش (TCS) است. نمایشگر موجود برای سنسور دنده عقب، پلی لیست و منشی تلفنی در جای مناسبی قرار گرفته است. غربیلک فرمان تمام دکمه های لازم را بر روی خودش دارد و سبب راحتی هرچه بیشتر راننده شده است.

  بهترین دستگاه تصفیه هوای خانگی قیمت و خرید اینترنتی نوجان مهر | pantaplasma

شرایط خرید تارا از کیان خودرو به چه صورت است؟

از مزایای این روش می‌‌توان به این اشاره کرد که به افراد امکان می‌دهد تا به این خودرو به راحتی دسترسی پیدا کنند. از آنجا که نیازی به پرداخت یکباره مبلغ کامل نیست، افراد می‌توانند از این فرصت برای پرداخت مقادیر کوچک‌تر به صورت ماهیانه بهره ببرند. این برای افرادی که نمی‌توانند به یک باره کل مبلغ را پرداخت کنند، بسیار مفید است.

By fdhkj