چ. مه 8th, 2024

دفترچه راهنمای موتورسیکلت اسکوتر TVS RockZ 125 فروشگاه انلاین الی دل | dlcatalog

برای اولین بار در بین وبسایت های فارسی زبان دفترچه کاتالوگ انگلیسی مشخصات فنی موتورسیکلت های سیم را گرد هم آوردیم تا شما اطلاعات کاملی از امکانات و مشخصات فنی موتورسیکلت خود را مطالعه نمائید. مجموعه ای که پیش روی شماست شامل دو دفترچه به زبان انگلیسی که مجموعا دارای 92 صفحه می باشد. دفترچه راهنمای انواع موتورسیکلت های بازار ایران را در ادامه این مطلب مطالعه کنید. این مقاله، درحال به‌روزرسانی بوده و بزودی کتابچه موتورسیکلت‌های دیگر بازار نیز اضافه خواهد شد.

  • از حالت استراحت به آرامی به سمت داخل بکشید تا زمانی که احساس کنید اهرم کلاچ در برابر کشش مقاومت می کند.
  • سایر اجزای سیستم EFI، مانند پمپ بنزین و خطوط سوخت، تنها در صورت خرابی یا خرابی این قطعات نیاز به تعویض خواهند داشت.
  • دفترچه راهنمای اسکوتر یاماها nmax 155 شامل اطلاعات و دستور العمل های ضروری و راهنمایی های مرتبط با نحوه عملکرد و تعمیر و نگهداری این مدل موتورسیکلت می دانلود دفترچه موتور باشد.

در هر 1–2 تعویض روغن موتور، کابل را در کنار سیم کلاچ جدا کرده و روغن زنجیر را داخل کابل کلاچ چکه کنید. روغن باید در داخل ژاکت کابل باشد و برای روغن کاری موثر کابل شما کار می کند که از اصطکاک غیر ضروری که ممکن است باعث ساییدگی شود جلوگیری می کند. به سادگی 5–8 قطره روغن اضافه کنید که برای دوام چند هزار کیلومتری سواری کافی است. یکی دیگر از مزایای روانکاری کابل کلاچ، داشتن حس کلاچ سبک تر است که بدون شک تجربه سواری شما را روان تر و کمتر خسته می کند.

  بهترین اسباب بازی های دخترانه بررسی 11 اسباب بازی برتر مشاور کالا

دفترچه راهنمای موتورسیکلت دینو بندا 249

۲- اگر خودروی موردنظرتان را در لیست فوق پیدا نکردید، لطفا نام آنرا در بخش نظرات برای ما بنویسید تا در صورت موجود بودن، به لیست خودروها اضافه شود.

دفترچه خودرو فولکس واگن

این نسخه دفترچه انگلیسی، مناسب افرادی است که می خواهند هر آنچه که درباره موتورسیکلت sym می خواهند بدانند را دریابند. این دفترچه راهنما شما را قادر خواهد ساخت تا بتوانید کلیه اطلاعات مربوط به مشخصات فنی موتورسیکلت خود را دریافت نمائید. نگران نباشید حتی اگر شما بی سواد هم باشید تصاویر موجود در این دفترچه به حدی گویا و واضح هستند که شما می تواند هر انچه در آن ذکر گردیده است را دریابید.

مایع خنک کننده موتور سیکلت باید هر 3–4 بار تعویض روغن موتور شما یا هر 1–2 سال بسته به عادات رانندگی تعویض شود. مایع خنک‌کننده در طول زمان، درست مانند روغن موتور، خراب می‌شود، اما این کار را به شیوه‌ای کندتر انجام می‌دهد، بنابراین فاصله زمانی سرویس‌ها آرام‌تر می‌شود. با این وجود، مهم است که اطمینان حاصل کنید که این مایع ضروری با مشخصات توصیه شده سازنده شما هر یا دو سال جایگزین می شود. فیلترهای هوای موتورسیکلت باید هر 5000 کیلومتر تا کیلومتر بسته به استفاده یا فاصله زمانی توصیه شده در دفترچه راهنمای کاربر تعویض شوند. همچنین ممکن است یک بازرسی بصری ساده برای تعیین اینکه آیا فیلتر هوای موتورسیکلت نیاز به تعویض دارد یا خیر، انجام شود.

By fdhkj