ی. مه 19th, 2024

فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک و قطعات با قیمت مناسب اپال ماشین خاورمیانه | توکو لیفتراک

اتاقک یک لیفتراک، محل استقرار اپراتور در نظر گرفته می شود؛ در نتیجه، امنیت و ایمنی آن برای حفظ جان راننده لیفتراک بسیار اهمیت دارد. این اتاقک از قسمت های مختلفی ازجمله فرمان، پدال های ترمز و گاز، اهرم ها، گیج ها، صندلی اپراتور و نمایشگرها تشکیل می شود. علاوه بر این، دستگاه های ایمنی موردنیاز برای لیفتراک، سوئیچ ها و دکمه های کنترلی نیز در این اتاقک قرار می گیرند. چهار قطعه اصلی دکل لیفتراک عبارتند از شاسی فلزی دکل، جک های هیدرولیکی، زنجیر قرقره و شلنگ های هیدرولیکی. از دیگر اجزای دکل لیفتراک می توان به شاخک لیفتراک، ساید شیفت و پوزیشنر، گارد دکل، کریج لیفتراک، ناخن لیفتراک، پکینگ جک، الحاقیه های لیفتراک، بوشینگ و بلبرینگ اشاره کرد. این قطعات به مرور زمان دچار فرسودگی می شوند و نیاز به تعویض دارند.

  • در این صورت مجبور به پرداخت هزینه ی گزاف برای تعویض لیفتراک خواهید بود.
  • البته سودجویان همیشه در صحنه بوده اند و با ترفندهای مختلف به دنبال فریب افراد هستند.
  • زمانی که کاربرد این دستگاه افزایش یافت به نوبه ی خود، خرید و فروش لوازم یدکی آن نیز بیشتر گردید.
  • جنس این قطعه باید دارای مقاومت حرارتی بالایی باشد تا بتواند دمای بالای محفظه احتراق را تحمل نماید.

اکثر لیفتراک ها از پمپ های دنده ای در سیستم هیدرولیک خود استفاده می کنند. پمپ های دنده ای در واقع یک جفت چرخ دنده هستند که از آن ها برای فشار دادن سیال هیدرولیک در جهت مخالف چرخش استفاده می شود. موتور لیفتراک در صورتی عملکرد بهینه دارد که تمامی اجزای آن بدون مشکل و هماهنگ با هم عمل کنند. فرآیند احتراق داخلی موتور لیفتراک توسط باتری و استارت شروع می شود. بعد از مخلوط شدن در کاربراتور، سوخت قابل احتراق و هوا ازطریق شیر وارد سیلندرها می شود.

  آموزش طراحی سایت با wordpress دانش و فناوری بامداد | totoweb

سرسیلندر لیفتراک سپاهان

با توجه به نقش دیفرانسیل در لیفتراک، شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چه تفاوتی بین دیفرانسیل و گیربکس لیفتراک وجود دارد. گیربکس نیز وظیفه انتقال نیرو از موتور لیفتراک به چرخ ها را بر عهده دارد و این کار را به یک اندازه انجام می دهد. کم بودن مایع خنک کننده، گرفتگی صفحات رادیاتور، تنظیم نبودن پدال های اینچ، گرفتگی شیلنگ های رادیاتور از مهم ترین دلایل داغ کردن گیربکس محسوب می شوند. با این وجود، خراب شدن قطعات سیستم خنک کننده لیفتراک و تسمه ها نیز باعث بروز این مشکل می شود. سومین نوع از گیربکس های بکار رفته در قطعات لیفتراک، هیدرواستاتیک نام دارد. تنها لیفتراک های لیده و یوهانگریش از گیربکس های هیدرواستاتیک استفاده می کنند.

لوازم یدکی لیفتراک دوو

پاورپارت طیف گسترده ای از قطعات و سیستم های تشخیص برخورد، از جمله سیستم های مجهز به سنسورهای نوری را ارائه می دهد. لیفتراکهای حاوی سیستم های تشخیص برخورد سنسور نوری ایمن تر هستند، زیرا این سیستم ها به طور خودکار هرگونه برخورد قریب الوقوع را تشخیص می دهند و باعث توقف کامیون می شوند. واحد خدمات پردیس صنعت، آماده است تا انواع لوازم لیفتراک مانند فیلتر لیفتراک یا روغن لیفتراک و … را با قیمت عالی برای شما فرآهم سازد. اگر سیستم حمل و نقل بار و کالا در صنایع مختل شود، تولید را تحت تاثیر قرار می دهد و دسترسی به محصولات و خدمات را به شدت کاهش خواهد داد. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد.

  خرید و قیمت انواع اسباب بازی کودک در تهران

انتخاب بهترین گزینه از میان ده ها پیشنهاد که در نهایت منجر به خرید لیفتراک مناسب گردد امری زمان بر است. در ادامه به مهم ترین مواردی که در حین فرایند خرید لیفتراک می بایست مورد توجه قرار گیرد اشاره می شود. مصرف کنندگان همواره بابت قطعات یدکی لیفتراک دغدغه دارند تا بتوانند مشکل لیفتراک و قطعات لیفتراک خود را با کمترین هزینه و در اسرع وقت برطرف کنند. لیفتراک‌ها ماشین آلات با دوام و پرقدرتی هستند اما مانند سایر ماشین آلات صنعتی، قطعات لیفتراک نیز حساس هستند و دچار استهلاک می‌شوند. برای این که لیفتراک شما ایمن در حال کار باشد، تهیه قطعات لیفتراک با کیفیت بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

By fdhkj