ی. مه 19th, 2024

دانلود تمام نوحه های احمد واعظی در سایت مداحی با کیفیت فوق العاده | pelan3

او به غیر از ادعیه خوانی در مراسم دعای کمیل و سمات دعای ندبه مرثیه سرایی می نماید و نوحه های احمد واعظی همچنین شعر می‌خواند. وی تمامی اشعارش را خود میسراید و از جمله مداحانی است که اشعاری پربار و با معنی دارد. چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید.

  • من در فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در یک خانواده کاملا مذهبی در شهرستان تربت حیدریه متولد شده ام و به خاطر اینکه پدر در عرصه شعر و مداحی فعالیت می‌نمودند من نیز علاقه پیدا نمودم که نوکری امام حسین علیه السلام را کنم.
  • او فارغ التحصیل کارشناسی تجارت الکترونیک و فوق لیسانس رشته ادبیات می باشد و در حال حاضر داور برنامه حسینیه معلی در تلویزیون است.
  • حاج احمد واعظی شاعر و مداح اهل بیت، زاده مشهد است و ارادت خاصی به امام رضا (ع) دارد.
  • این مجموعه از 107 نوحه تشکیل شده است که میتوانید آن را در ادامه مطلب دانلود نمایید.
  • مندر رشته تجارت الکترونیکی تحصیل کرده ام و تا مقطع کارشناسی تحصیلات دانشگاهی ام را دریافت کرده ام، ولی تصمیم دارم در رشته ادبیات نیز تحصیلاتم را ادامه بدهم.
  • علاوه بر مجموعه نوحه ها و روضه ها به صورت یکجا، یک قطعه بصورت جداگانه، برای نمونه جهت دانلود قرار داده شده است.
  انواع اسباب بازی های دخترانه و پسرانه در فروشگاه هایپرباکس

در ابتدا پدرم استاد من بود و من مطالب زیادی را از محضر ایشان آموختم و اشعاری را از شعرهای ایشان از حفظ هستم در سال‌های بعد جنگ با بزرگانی مثل حاج علی‌آقا انسانی، حاج آقا منصور ارضی و در مشهد هم حاج آقای اکبرزاده … بودند. سال سوم راهنمایی بودم که وارد جبهه‌ها شدم، در سال ۱۳۶۰ در زمره اولین نیروهای بسیج تربت حیدریه برای اعزام به جبهه قرار داشتم، خیلی دوست داشتم پاسدار شوم و جزو اولین نیروهایی بودم که خیلی با بسیج رابطه تنگاتنگی داشتم و در پاس‌های شبانه و گشت‌ها نیز شرکت می‌کردم. همراه با پدرم که در شهرستان تربت حیدریه مسئول شعارهای ضد رژیم طاغوت بود، در تظاهرات‌ها شرکت کنم و خیلی وقت‌ها نیز به دلیل سن کم برای شعاردادن، مجبور بودند من را بر روی دوش بگذارند. بسیار به فضایی مشهد امام رضا(ع) علاقمند بودم و بسیار به حرم می رفتم و با حضرت حرف میزدم.

آلبوم شب عید مبعث پیامبر (ص) ۱۳۹۷ حاج احمد واعظی

احمد واعظی مداح و مرثیه خوان اهل ایران است که برنامه های تلویزیونی، مراسم ها و مناسبت ها به اجرای ادعیه خوانی و مداحی می پردازد و تجربه اجراهای متعدد مانند دعای ندبه و سمات و کمیل را در کارنامه دارد او علاوه بر مداحی در مراسم های دعای کمیل و سمات و ندبه نیز مرثیه سرایی می کند و شعر نیز می سراید. به گفته خودش از مقطع ابتدایی مداحی شروع کرده مدیحه‌سرایی می‌کردم و در منطقه هم همیشه مداحی ما برقرار بود و در شب‌های عملیات نیز همیشه دفتر شعرم همراهم بود. او فارغ التحصیل کارشناسی تجارت الکترونیک و فوق لیسانس رشته ادبیات می باشد و در حال حاضر داور برنامه حسینیه معلی در تلویزیون است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مداحی ذاکر اهل بیت حاج احمد واعظی به مناسبت شهادت امام رضا(ع) با عنوان «رضاجان ای فروغ آسمان‌ها» دل‌های عاشقان امام رضا(ع) را به پنجره فولاد و ضریح شمس الشموس گره می‌زند. حاج احمد واعظی شاعر و مداح اهل بیت، زاده مشهد است و ارادت خاصی به امام رضا (ع) دارد.

  بهترین انیمیشن ها جهان و معرفی 15 انیمیشن جدید + ویدیو- میزبان فا مگ

حاج احمد واعظی- شب دهم محرم 95 – فکرشم نمیکردم تو ازم جدا باشی(زمینه)

اشعار زمان دفاع مقدس، اشعار دوران انقلاب که من در همان سن کم شعرهایی را خوانده ام و هنوز نیز آنها را دارم و در کل اشعار آیینی در دفتر های بسیاری بایستی جمع آوری بشود. تمامی حقوق مطالب برای مداحی اُرگ محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت. علاوه بر مجموعه نوحه ها و روضه ها به صورت یکجا، یک قطعه بصورت جداگانه، برای نمونه جهت دانلود قرار داده شده است. این مجموعه از 107 نوحه تشکیل شده است که میتوانید آن را در ادامه مطلب دانلود نمایید.

حاج احمد واعظی – استقبال از محرم سال 1395 – قم – به زخم جبیبن پیمبر قسم به رخسار خونین (واحد جدید)

بنده در بهار سال ۱۳۴۶ در خانواده مذهبی در شهرستان تربت حیدریه به دنیا آمدم و به دلیل اینکه پدرم در زمینه شعر و مداحی توفیقاتی داشتند، لذا من‌هم مورد انتخاب نوکری امام حسین(ع) واقع شدم. من در فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در یک خانواده کاملا مذهبی در شهرستان تربت حیدریه متولد شده ام و به خاطر اینکه پدر در عرصه شعر و مداحی فعالیت می‌نمودند من نیز علاقه پیدا نمودم که نوکری امام حسین علیه السلام را کنم. حاج احمد واعظی یکی از مداحان ایرانی بوده و متولد فروردین ۱۳۴۶ در مشهد است او دارای طرفداران زیادی است که  با نوحه ها و مداحی های زیبا علاقمندان و مخطابان زیادی دارد. مجموعه “باب الحرم” از سال 90 فعالیت خود را در حوزه فرهنگی و مذهبی شروع نموده و پس از گذشت این سال ها، با عنایت حضرات اهل بیت سلام الله علیهم توانسته است به عنوان مرجعی در حوزه متون صحیحه روضه و نیز متون و سبک نوحه و مولودی مورد استفاده سخنرانان مادحین و دوستداران اهل بیت قرار گیرد. در آن گفتگو همیشه بیان می کردم مگر جنگ ما جنگ قد و قواره می باشد، ما پیرو حضرت قاسم علیه السلام می باشیم.

  بازی دونه فروشگاه اسباب بازی ، بازی فکری و کتاب کودک

By fdhkj