چ. مه 8th, 2024

دستگاه تصفیه هوا : قیمت و خرید انواع دستگاه تصفیه هوا طب تولید | pantaplasma

ژنراتور یون منفی بارهای منفی را منتشر می‌کند و این بارها به آلودگی‌های هوا (که بار مثبت دارند) می‌چسبد و باعث سنگین شدن این پیوندها شده و آنها را به سطح زمین نزدیک میکند. یون منفی می تواند تنوع بالایی از ذرات معلق در هوا  مانند گرد و غبار، آلرژن ها و ذرات دود را باردار کند تا مکنده تصفیه هوا بهتر و سریعتر بتواند آلودگی های محیط را به سمت خود بکشاند و توسط فیلتر‌های پسیو نظیر هپا و کربن از بین ببرد. اما توجه داشته باشید که این ذرات همچنان وجود دارند تا وقتی که آنها را جارو کنید یا از روی وسایل پاک کنید و یا دستگاه‌های تصفیه هوا با فن آلودگی را به داخل خود بکشد. چون تمام آلودگی‌های محیط را سنگین کرده و در سطح زمین رسانده و کودکان یا افرادی که نشستند یا دراز کشیده‌اند تمام آلودگی‌ها را نفس می‌کشند. این روش یکی از روش های بسیار موثر برای خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا با بهترین قیمت می باشد. همچنین شما می توانید با مشورت کردن با مسئولین مربوطه دستگاه متناسب با متراژ محیط را انتخاب کنید.

  • بهترین زمان برای تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه هوا خانگی در شهرهایی مانند تهران، اصفهان و اراک همان زمان اوایل آذرماه هرسال می باشد.
  • مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا، در جهان بسیار بالاست، این مرگ و میرها از طریق تنفس ذرات معلق و گاز دی اکسید کربن و ابتلا به بیماری های آسم، برونشیت، تنگی نفس، تپش قلب و حملات مغزی و قلبی صورت می گیرد.
  • دستگاه تصفیه‌ هوای ایستکول مدل TM-TW400H جدیدترین دستگاهی است که باکیفیتی بسیار بالا و متفاوت توسط شرکت تکران مبرد ارائه‌شده است.
  • باتوجه‌به آلودگی زیاد هوا در برخی شهرها مثل تهران، لازم است دستگاهی انتخاب شود که ACH چهار داشته باشد؛ یعنی هر ۱۵ دقیقه یک بار هوای اتاق را کاملاً تصفیه کند.
  • یکی دیگر از تفاوت های این دو دستگاه این است که غلظت دهنده های اکسیژن بزرگتر و گرانتر از دستگاه های تصفیه هوا هستند.
  دانلود کتاب آموزش ویندوز 10 Windows 10 for Beginners برای تازه کارها

یکی از راه های مطمئن و همچنین موثر در خرید انواع دستگاه تصفیه هوا، خرید از مرکز خرید معتبر می باشد. در حقیقت کمک گرفت از چنین مرکز هایی مانع از خرید دستگاه های بی کیفیت، فیک ، تقلبی و … یکی از مراکز خرید بسیار معروف و همچنین معتبر، مرکز خرید هون لند می باشد. این مرکز یکی از مراکز خرید و فروش انواع دستگاه های تصفیه کننده هوا با برند هون لند می باشد که امکان خرید غیر حضوری را برای مشتریان خود فراهم کرده است. با مراجعه به سایت heavenlandco.com می توانید دستگاه مورد نظر را انتخاب شرکت دانش بنیان پنتا پلاسما کنید.

تصفیه هوای بلو ایر مدل SENSE

این نوع دستگاه با تولید و آزاد کردن یون های منفی باعث خنثی کردن ذرات موجود در هوا و آلودگی های موجود در ساختار هوا می شود، در نتیجه به پاکسازی هوا و تصفیه هوا کمک می کند. لازم به ذکر است که ترکیب یون های منفی تولید شده با آلاینده های موجود در ساختار هوا باعث باردار شدن ذرات آن می شود و در نتیجه باعث چسبیدن ذرات به سطوح مختلف می شود. پاسخ به این سؤال وابسته به نوع دستگاه تصفیه هوایی است که استفاده می‌کنید. برخی از دستگاه‌های تصفیه هوا ممکن است گاز ازن تولید کنند یا در فرآیند تصفیه هوا مواد جدیدی را به محیط اضافه کنند و این می‌تواند همراه با عوارضی باشد. از سوی دیگر، استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوایی با استفاده از فیلترهای HEPA و کربن فعال، به دلیل عدم افزودن مواد جدید به محیط، به احتمال زیاد بدون عوارض است. بنابراین، استفاده از این نوع دستگاه‌های تصفیه هوا به عنوان یک گزینه مناسب و کارآمد معتبر می‌باشد.

  فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک و قطعات با قیمت مناسب اپال ماشین خاورمیانه | توکو لیفتراک

فیلترهای دستگاه تصفیه هوای خانگی

این دستگاه تصفیه هوا یکی از محصولات جالب تولید شده توسط کمپانی بلوایر است که یکی از بالاترین تکنولوژی های حال حاضر دنیا را داراست. فیلتر هپای دستگاه از نوع جدید هپا سایلنت بوده که تمامی ذرات هنگام عبور از آن باردار می شوند و سپس در مرحله بعدی توسط فیلتر الکترواستاتیک همانند یک آهنربا جذب می شوند. همین امر باعث می شود که تولید کننده ادعا کند حتی ذرات به کوچکی 0.005 میکرون مانند ویروس نیز در دام فیلتر های این دستگاه تصفیه هوا می افتند. البته این دستگاه تصفیه هوا از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار است و فیلتر های گرانی نیز دارد لذا تنها در صورتی که بودجه کافی برای تهیه آن دارید، آن را در نظر بگیرید. این دستگاه تصفیه هوا بی شک قوی ترین دستگاه تصفیه هوا در این لیست می باشد، البته نه به دلیل امکانات جانبی دستگاه بلکه به دلیل قدرت تصفیه آن. این دستگاه می تواند مساحتی به اندازه 120 مترمکعب را تنها در 3 دقیقه تمیز و از هرگونه آلودگی پاک کند.

زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه هوا خانگی

لازم به ذکر است که این مرکز امکان مشاوره رایگان را برای مشتریان فراهم کرده است. از دیگر مزیت های خرید از این مرکز می توان به فروش تضمینی محصولات با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب اشاره کرد. در حقیقت عوامل مختلفی در قیمت دستگاه تصفیه هوا صنعتی تاثیرگذار است.

By fdhkj