چ. مه 8th, 2024

با 7 مورد از بهترین برندهای کوله پشتی خارجی آشنا شوید | asilbekharid

در اکثر کوله های نورث فیس پارچه به‌کاررفته از جنس پلی‌استر است و همین مورد باعث دوام بالا، مقاومت، انعطاف‌پذیری و نرم https://www.asilbekharid.com/sport-entertainment/ بودن آن می‌شود. Granite Gear با توجه به اهمیت سلامت کوهنوردان، به طراحی کوله‌هایی با جزئیات ایمنی و قابلیت‌های اضافی پرداخته است. این کوله‌ها با دقت به جزئیات ایمنی و توجه به جزئیات فنی، به کوهنوردان اطمینان می‌دهند که در هنگام مسافرت، امنیت و سلامت آنها در اولویت قرار دارد. Columbia با توجه به اهمیت ایمنی در محیط‌های کوهستانی، به دقت به انتخاب مواد با استحکام بالا و دیگر جزئیات ایمنی پرداخته و کوله‌های خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که در هنگام ماجراجویی، امنیت کوهنوردان را تضمین کند.

  • همچنین این دسته از کالاها برای افرادی که خردسالان را با خود به کوه یا سفر می‌برند هم مناسب است، زیرا می‌توانند اغلب لوازم موردنیاز کودک را در آن جا دهند.
  • اما بهترین مارک کوله پشتی کوهنوردی بستگی به نیازها، سبک کوهنوردی، و سلیقه شخصی شما دارد.
  • پس از مطالعه بررسی ها متوجه شدیم که این شرکت در مقایسه با برندهای دیگر کیف های باکیفیت و با کیفیت و قیمت مناسب تولید می کند.
  • طول تنه- بعضی از کیف های موجود در اندازه های چندگانه، از کوچک تا بزرگ، که متناسب با محدوده بالاتنه هستند، در دسترس هستند.
  • به طور کلی، اندازه کوله پشتی های کوهنوردی از 15 لیتر تا 100 لیتر متغیر است.
  مشخصات فنی ماشین کوییک اس S خودرو45

در نهایت، بهترین راه برای انتخاب بهترین مارک کوله پشتی کوهنوردی، بررسی محصولات مختلف و انتخاب کوله پشتی ای است که نیازها و بودجه شما را برآورده کند. برند ULA مستقر در یوتا تنها در چند سال  از یک برند نسبتاً ناشناس به یکی از بهترین تولید کنندگان کوله پشتی کوهنوردی تبدیل شده است است. کوله پشتی ULA Circuit 68 کاهش بسیار خوبی از وزن، دوام و عملکرد را برای جمعیتی که در حال پیاده روی هستند ارائه می دهد. طراحی بدون شک مینیمالیستی است، اما سازماندهی خوبی را با یک جیب مشبک جلویی بسیار بزرگ، محفظه‌های کمربند زیپ‌دار و یک مخزن امن داخلی حفظ می‌کند. بارگیری، تنظیم و حتی ساده‌سازی آن به عنوان یک پک روزانه در صورت نیاز هر کوهنورد و طبیعت گردی را تحت تاثیر قرار می دهد. این نوع کوله پشتی دارای جیب‌های متعدد است، که علاوه بر جا دار بودن، به مرتب‌سازی وسایل شما هم نیز کمک می‌کند و باعث می‌شود هر وسیله‌ای به راحتی قابل دسترس باشد.

12. سری Speed :

قاعدتا در صعود هایی که تمام روز را در آن، مشغول به کوهپیمایی هستید، نسبت به صعود های ساده دو ساعته، کوله پشتی فنی و بهتری را طلب میکند. در نظر گرفتن مدت زمان پیمایش، در انتخاب بهترین کوله پشتی بسیار ثاثیرگذار است . پس هنگام انتخاب خریدن یک کوله پشتی که خیلی سنگین نیست چنانچه اشاره شده است ضروری است. از این جهت معرفی انواع می‌تواند کمکی شایان توجه در راستای انتخاب رضایت بخش و متناسب با نیازتان باشد. در ادامه کلیه مدل های معروف و کاربردی کوله پشتی را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

  مشخصات ، قیمت و خرید بازی های فکری و آموزشی فروشگاه اینترنتی پیویو

بهترین سالت نیکوتین برای پاد

آشنایی با انواع کوله پشتی برای سفر به شما کمک می کند با توجه به نوع سفر و نیازهای شخصی خود، از بهترین نوع کوله پشتی استفاده کنید و تجربه مطلوبی را در حمل وسایل شخصی خود داشته باشید. این مدل به گونه ای طراحی شده که قابلیت جایگزینی چمدان را دارد و شما را از خرید چمدان بی نیاز می کند. به عبارت دیگر، افرادی که قصدی سفری کوتاه مدت و چند روزه دارند یا مقصد مربوطه دارای شرایط آب و هوایی نامناسب (کوهستانی، جنگلی، برف و بارانی) است می‌توانند از نوع کوله استفاده کنند. دلسی یک شرکت فرانسوی است که چمدان، کوله‌پشتی و لوازم جانبی مسافرتی تولید می‌کند.

برنامه کمپ و کوهنوردی

اصل اول در انتخاب، شامل مواردی همچون طول سفر، وزن و حجم قابل حمل می‌شود. بخش دوم مبنی بر نحوه‌ی عملکرد کوله برای شما است و اصل سوم تناسب کوله با طول نیم‌تنه‌ی شما (نه قد) را در بر می‌گیرد. اما این توضیح کوتاه تمام ماجرا نیست و به عنوان یک کوهنورد حرفه‌ای موارد دقیق‌تر دیگری هم وجود دارد که خرید این محصول را آگاهانه‌تر پیش می‌برد. بنابراین توصیه می‌کنیم که تا انتهای این راهنمای خرید همراه ما باشید تا با اساسی‌ترین فاکتورها در خرید بهترین کوله پشتی کوهنوردی آشنا شوید. به نظر شما یک کوله پشتی خوب، چه ویژگی هایی دارد؟ پاسخ این سوال از نظر افراد مختلف متفاوت است.

By fdhkj