پ. مه 9th, 2024

اقامت دبی با ثبت شرکت هزینه ها و مدارک لازم موسسه اکسیر | do-tourism

نکته ی لازم به ذکر این است که برای این کار نیازی به ارائه ی مدرک زبان نمی انواع ثبت شرکت در دبی باشد. تلاش ما بر این بوده است در مطالبی که پیش از این بیان کردیم، اطلاعات کاملی را در رابطه با ثبت شرکت در دبی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امروزه بسیاری از تاجران و کارآفرینان به دلیل شرایط مطلوب مالی مناسب در این کشور، اقدام به ثبت شرکت می‌کنند. تنها لازم است با قوانین و شرایط لازم جهت ثبت شرکت در امارات ، آشنا شوید. دقت داشته باشید هنگامی که ثبت شرکت در امارات برای شما انجام شود، در واقع تمامی اقدامات و فعالیت‌ها شرکت بر اساس قوانین همان کشور انجام می‌شود. در صورتی که تمام کارهای شرکت قانونی باشد، می‌توانید تمامی کارهای خود را کاملاً شفاف ثبت و پیگیری نمایید.

  • برای اینکه اعتبار اقامت امارات حفظ شود، شخص خارجی باید هر ۶ ماه یکبار به این کشور سفر کرده و وارد خاک امارات شود.
  • ثبت شرکت در دبی، یکی از روش های اخذ اقامت در کشور امارات می باشد.
  • زیرا مالکیت ۱۰۰٪ شرکت به متقاضی ثبت شرکت در دبی داده می‌شود و کفیل به حساب‌های شرکت دسترسی ندارد و فقط نام او در قرارداد ذکر خواهد شد.

در نظر داشته باشید زن خارجی فقط زمانی می‌تواند تابعیت دائم امارات اخذ نماید که از تابعیت قبلی خود خارج شده باشد و دولت امارات دو تابعیتی را قبول ندارند. اعتبار این نوع اقامت 3 سال است و طبق گفته دولت امارات تا زمانی که شرکت پابرجاست، قابل تمدید است. در حال حاضر امارات حدود 100 نوع لایسنس (مجوز) مختلف برای کسب و کار صادر می‌کند. همچنین لزومی به حضور مستمر یا متوالی افراد در امارات وجود ندارد و کافی است که متقاضی سالی یک الی دو بار به آنجا رفت‌وآمد داشته باشد. پس فعال یا غیرفعال بودن شرکت نیز در اعتبار اقامت شما تأثیری نخواهد داشت.

  آموزش طراحی فضای سبز و معماری اسکیس Sketch و پرسپکتیو در طراحی شهری و محوطه مرکزعلوم و فنون آتی نگر | معماری نواز

ثبت شرکت در منطقه اصلی دبی

برای کودکانی که در امارات از پدر و مادر خارجی متولد می‌شوند، اقامت موقت صادر خواهد شد. تنها در صورت عدم شناختن پدر و مادر، اقامت دائم به نوزاد داده می‌شود. همچنین اقامت دائم امکان تبدیل به تابعیت امارات را نیز فراهم می‌کند. درصورتی‌که بازنشسته شده‌اید، می‌توانید اقامت در دبی را دریافت کنید.

هزینه ثبت شرکت در امارات برای اخذ اقامت

اقتصاد آزاد این کشور همیشه به روی تجارت و سرمایه‌گذاری خارجی باز بوده و سیاست‌های دولت برای چشم‌انداز کسب‌و‌کار و SME‌ها بسیار مطلوب است. طیف وسیعی از حمایت‌ها توسط دولت برای شرکت‌هایی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌و‌کار در دبی هستند ارائه می‌شود. همچنین، کسب‌و‌کارهایی که در منطقه آزاد فعالیت می‌کنند اجازه دارند که ۱۰۰ درصد از مالکان خارجی با حداقل عوارض واردات باشند. به طور معمول ایرانی هایی که قصد اقامت دبی با ثبت شرکت را دارند، مجوز تجاری را ترجیح می دهند؛ زیرا با این مجوز فرد مالک ۱۰۰ درصد شرکت خود خواهد بود و نیازی به شریک اماراتی نخواهد داشت. به همین دلیل است که مجوز تجاری بهترین نوع مجوز ثبت شرکت در دبی برای ایرانی ها است. امکان افتتاح حساب و تجارت آزاد با جهان، نرخ مالیات صفر، عدم نیاز به شریک اماراتی برای ثبت شرکت در دبی و همچنین امکان دریافت اقامت دبی همراه با خانواده از جمله جذابیت های امارات برای جذب سرمایه گذار است.

این مجوز همچنین اجازه خرید و فروش ملک در امارات را نیز به فرد می‌دهد. شرط سنی برای دریافت مجوز تجاری ۱۸ تا ۶۰ سال است و تایپ ویزایی که به متقاضی ارائه می‌شود ویزای پارتنر (Partner visa) خواهد بود. اگر قصد اقامت دبی با ثبت شرکت را ندارید، می‌توانید از طریق کار اقدام کنید. برای دریافت اقامت امارات از طریق کار، شما نیازمند یک کفیل هستید که درخواست ویزای ۲ ماهه را به دولت امارات ارائه کند.

  بهترین ترفندهای نورپردازی سقف آشپزخانه مدرن، کلاسیک و ساده نورپردازي داخلي مینفری | panelgachikanaf

By fdhkj