د. مه 20th, 2024

بهترین ترفندهای نورپردازی سقف آشپزخانه مدرن، کلاسیک و ساده نورپردازي داخلي مینفری | panelgachikanaf

مشاوران مجموعه کناف احسانی نیز آماده هرگونه مشاوره و خدمت‌رسانی درباره انواع سقف‌های کناف به https://www. panelgachikanaf.com شما عزیزان هستند. ایجاد عایق حرارتی نیز از جمله مزایا و ویژگی‌های این سقف می‌باشد. به کمک کناف آشپزخانه، تاسیسات مختلف این فضا مانند سیم‌کشی‌ها، لوله کشی، هواکش هود و… بطور ظریفی پنهان می‌شوند.

  • در این حالت بیشتر، ظاهر و زیبایی سقف مورد توجه طراح و معمار است.
  • قابلیت نورپردازی دکوراسیون داخلی یکی از ویژگی‌های عمده سقف کناف بوده که زیبایی فضا را چند برابر خواهد کرد.
  • اگه فضای آشپزخانه تان به اندازه کافی روشنایی نداره، می تونین از آسمان مجازی، که قابلیت نور پردازی در سطح و پشت کارو داره، استفاده کنین.
  • انواع تزئینات سقف آشپزخانه؛ در این ایده از ترکیب کناف، طرح های هندسی در کنار نورپردازی استفاده شده است.
  • همانطور که گفته شد، طراحی سقف به کمک کناف، مدل‌های مختلفی دارد.

آشپزخانه های مدرن نیاز به طرح های سقف نوآورانه دارند، درست مانند تصویر زیر! نگاهی به زیبایی و شکوه این سقف بیندازید، مطمئناً می تواند نظر مهمانان شما را هم جلب کند! این سقف گچ پاریس دارای دو دایره متحدالمرکز است که هر یک با نورهایی در حاشیه برجسته شده است.

راهنمای خرید بهترین مارک شورت آموزشی کودک ارزان قیمت

و اصلی ترین دکوراتیو نیز خود کناف است که در انواع دکوراتیو قابل انتخاب و عرضه است که بصورت شکل های هندسی مستطیل و مربع و دایره ای اجرا می شوند. امروزه که بر اهمیت انرژی ها در زندگی تاکید میشود میتوان آشپزخانه را اصلی ترین محیط جذب انرژی های مثبت دانست. و دیوار پوش ام دی افو همچنین پارکت لمینت است که پارکت لمینت امروزه یک انتخاب بسیار محبوب برای افرادی هست که میخواهند در منزل خود تغییر دکوراسیون ایجاد کنند. لیسه استیل، سنباده ماله ای، سنباده دسته دار، ماله استیل و ظرف آماده سازی بتونه برای اجرای این نوع سقف کاذب ضروری هستند.

  معرفی اسباب بازی مناسب کودک یک ساله بازی فکری کودک یک ساله

سقف کاذب ساختمان تهرانسر

بقیه قسمت های سقف نیز از متریال پلاستر پاریس سفیدرنگ ساخته شده است. برای طراحی و اجرای سقف کناف نیاز به هیچگونه نگرانی نیست زیرا امروزه طراحان برتر و معماران خلاق بهترین ایده و ترفند ها را پیاده سازی می کنند تا شاهد بهترین ها باشید. کناف سقف از ورق های گالوانیزه تشکیل شده است و دارای پوشش سیمانی و گچی است این ورق ها بسیار سبک هستند و هیچ وزن سنگینی را به ساختمان تحمیل نمی کنند و دارای دوام بسیاری بالایی هستند علاوه بر اینها هزینه طراحی و اجرای این نوع سقف بسیار کمتر از دیگر سقف ها است. رنگ سفید اکریلیک مات نیپون داخل ساختمان براساس رزین های اکریلیک پایه آب فرموله شده است . این محصول جهت کاربردهای متفاوت در انواع رنگ های مات، رنگ های نیمه مات و رنگ های براق عرضه می گردد..

سقف کناف نقش مهمی در زیباسازی آشپزخانه شما داشته و در نتیجه به ‌هیچ‌وجه نباید در انتخاب نصاب ریسک کنید. استفاده درست و دقیق از مواد منجر به افزایش طول عمر، زیبایی و ظرافت سقف آشپزخانه ساختمان خواهد شد. مجموعه کناف احسانی با سابقه طولانی و دارا بودن نصاب‌های حرفه‌ای و آموزش‌دیده بهترین خدمات را در راستای نصب انواع سقف کناف به شما ارائه خواهند داد.

By fdhkj