ی. مه 19th, 2024

مشخصات ، قیمت و خرید بازی های فکری و آموزشی فروشگاه اینترنتی پیویو

با توجه به اینکه بازی های فکری برای تمامی افراد، از جمله کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، مناسب هستند، خط تولید بازی های فکری می تواند به عنوان یک بخش مهم از صنعت بازی ها به حساب آید. تیم آموزشی هویو با تولید انواع اسباب بازی های هوشمندانه با توجه به شخصیت و رده سنی کودکان ، هوشمندانه مهارت‌های آن‌ها را در زمینه‌های مختلف بالا می برد. علاوه بر این، آن ها هماهنگی، مهارت و حل مسئله را مدیریت خواهند کرد. این شکل علاوه بر انجام ساخت و سازهای شگفت انگیز، به کودکان کمک می کند، تا با قرار دادن قطعات در شکاف صحیح، اشکال مختلف را یاد بگیرند. همین امر باعث می شود، پازل ها جز تاثیرگذارترین اسباب بازی کودکان برای یک ساله به شمار بروند.

  • به‌جز رده سنی در زمان خرید بازی فکری، باید به سرگرم‌کننده بودن آن نیز توجه کنید.
  • بازیکنان این بازی به نوبت یک قطعه از برج را بیرون می‌کشند و آن را در بالای برج قرار می‌دهند.
  • بازی های فکری می توانند مغز انسان را به خوبی به چالش کشیده و برای حل مسائل، راه های گوناگونی را در پسِ پرده ی ذهن افراد با سنین مختلف ایجاد نماید.
  • توپ‌ها، فارغ  از اینکه پرتاب شوند یا غلت بخورند، می‌توانند توانایی‌های حرکتی درشت، هماهنگی دست و چشم و مهارت کودکان را تقویت کنند.
  دم کردن چای ماسالا به سبک هندی کافی استور | OkChay

ضمن آنکه به افزایش هوش میان فردی و درون فردی و تصویری-فضایی بازیکنان نیز بسیار کمک می‌کند. این محصول پرفروش و پرطرفدار برای گروه سنی 6 سال به بالا طراحی شده است و به صورت 2 تا 8 نفره می‌توان با آن بازی کرد. شما نیز اگر به دنبال یک بازی فکری پر شور و هیجان می‌گردید که در کنار سرگرمی به رشد هوش و ذهنتان هم کمک کند، می‌توان گفت که تیز بین برایتان یک محصول بسیار مفید و مناسب می‌باشد. اسباب بازی ساختنی پلاس پلاس مهارت افزا به کودکان در تمام سنین اجازه می‌دهد تا طرح‌های سه بعدی ایجاد کنند. همانطور که از نام محصول مشخص است، فرم قطعات این محصول از دو بعلاوه بهم چشبیده تشکیل شده است، این فرم ساده قابلیت ساخت بی نهایت شکل را به کودکان می‌دهد.

به آن ها بگویید که بازی همیشه برد نیست

«مهره‌چین پویا» از آن اسباب‌بازی‌هایی است که هم سرگرمی به حساب می‌آید و هم سبب افزایش سرعت عمل، تقویت روابط گروهی، تمرکز و تقویت هوش، افزایش هماهنگی بین چشم و دست و افزایش حافظه و سرعت پردازش می‌شود. در برخی موارد مهره های رنگی با استفاده از فضاهای خالی صفحه چوبی، آنقدر باید جابجا شوند تا در جایگاه درست قرار بگیرند. «مهره چین پویا» می تواند یک بازی سرعتی و دو یا چند نفره نیز باشد، بدین صورت که کودک برای خود زمان بگیرد که در چه مدت زمانی هر الگو را می‌چیند و هر بار سعی در ارتقا رکورد خود داشته باشد. هرکس بتواند در مدت زمان کم‌تری مهره‌ها را مطابق کارت الگو قرار دهد، برنده می‌شود.

  ۱۸ اسباب بازی دخترانه مناسب هدیه نوروز ۱۴۰۱ از عروسک دخترانه تا ..

بازی‌های فکری کاغذی و نوشتاری (Paper and Pencil Games)

بازی کاپوچین هم به صورت دو نفره و هم به صورت چهار نفره قابل اجرا است. از جمله محتویاتی که در پک بازی فکری هوپا (haupaa) مدل کاپوچین قرار دارد می‌توانیم به ۵۴ کارت تصویر، ۲۰ عدد لیوان کوچک رنگی و ۱ عدد زنگ اشاره کنیم. برای سهولت شما عزیزان در انجام این بازی، یک دفترچه راهنما نیز در نظر گرفته شده است.

در مهد کودک ها، مدارس، خانه و دیگر فعالیت های روزانه، می توان از این دسته از اسباب بازی ها استفاده نمود. با وجود تمام جذابیت‌ها و مزایایی که در اسباب بازی های آموزشی وجود دارد، برخی از والدین آن را به درستی درک نمی کنند. آگاهی از مزایای اسباب بازی‌های آموزشی، شناخت اسباب بازی‌های آموزشی مناسب برای کودکان و انجام فعالیت هایی از این دست با مشاوره خانواده‌ها ممکن است. اسباب بازی ها از نظر شکل ظاهری، نوع عملکرد، اندازه، فرم، طراحی، رنگ، کیفیت مواد استفاده شده در ساخت آن، همگی با هم تفاوت دارند. اسباب بازی‌های تولیدی در کارخانه های اسباب بازی جهان در سه رده سنی ” 2 تا 3 سالگی”، ” 4 تا 5 سالگی” و ” 6 تا 9 سالگی” تقسیم می شوند. هدف از انجام این پژوهش بررسی تأثیر اسباب بازی های فکری (تنگرام و جورچین) بر رشد مهارت هماهنگی دیداری – حرکتی کودکان پیش دبستان می باشد .

By fdhkj