د. مه 20th, 2024

اسباب بازی فکری آموزشی لیست تولید کننده ها، وارد کننده ها، توزیع کننده ها و فروشنده های اسباب بازی فکری آموزشی در پارس سنتر

در واقع شما باید وسیله‌ای را انتخاب کنید که هم بتواند به رشد کودکتان کمک کند و هم آسیبی به وی نرساند. از مزایای حرید بازیهای فکری برای ذهن کودکان این است که ذهن را با روشی متفاوت و غیرمعمول تمرین می‌دهد. ما عضلات مغز خود را، مانند هر عضله دیگری، باید در بهترین و سالم‌ترین حالتِ ممکن نگه داریم. انواع بازی‌ فکری به فعالیت‌های بدنی، حفظیات، انجام کارهای مدرسه و سرعت تطابق یافتن با چیزهای جدید کمک می‌کند. علاوه بر اینها، در بعضی از انواع بازی‌های فکری لازم است تا تمام شرکت کنندگان رفتارهای یکدیگر را با دقت زیر نظر بگیرید و به روند بازی توجه کنند. این به این معناست که مغز در این بازی همواره در حال استفاده از مهارت های ذهنی و تقویت تمرکز و دقت است.

  • در بازی ریسک، دو یا چند بازیکن ممکن است در مقابل دیگران با هم متحد شوند.
  • پازل ها به هماهنگی و مهارت کمک می کند و در مورد روابط فضایی (جایی که همه چیز در ارتباط با چیزهای دیگر است) و تفکر منطقی آموزش می دهد.
  • یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های ‌بازی‌های‌ فکری، توانایی آن‌ها‌ در به چالش کشیدن ذهن و مغز کودک است.
  • یکی از دلایلی که والدین تمایل زیادی به خرید بازی فکری کودکانه دارند این است که علاوه بر فواید آموزشی بسیار زیاد، در روند افزایش قیمت ها، قیمت بازی فکری نسبت به اسباب بازی افزایش خیلی کمتری داشته است.
  • به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند.
  • برخی از این بازی‌ها مثل پازل در موبایل و سیستم عامل اندروید و همچنین به صورت iOS game نیز شبیه‌سازی شده‌اند و در این شرایط می‌توان از دانلود بازی نیز استفاده کرد.
  اسباب بازی های پسرانه فروشگاه اسباب بازی فسقلی

ایجاد خط تولید بازی های فکری می تواند توسط افراد با سرمایه ی ناچیزی شروع شود و ایده های فروش آن بسیار زیاد است و افراد می توانند هر نوع ایده ای را عملی کنند. برای انجام این کار خلاقیت و تلاش عناصر بسیار کلیدی و ضروری هستند و افراد باید آن ها را به کار بگیرند. برای کودکان کوچکتر و نوپا، بازی های فکری راهی سرگرم کننده برای یادگیری رنگ ها و اشکال و تطبیق آن ها است. اگر بازی فکری را برای کودکان زیر 5 سال تهیه می کنید، مراقب باشید که تکه های خیلی کوچک نداشته باشد. وجود این تکه ها باعث می شود کودک در معرض خطر بلعیدن یا گیر کردن جسم خارجی در بینی قرار بگیرد. بازی های تعاملی مانند انواع بازی فکری و بازی ساختنی که در آن ها باید چیزی را بسازید یا اجسام را در مسیرهای خاص جابجا کنید بسیار به افزایش این مهارت کمک می کند.

بازی فکری دکتر اکتشاف بازیتا

بازی های فکری باعث تقویت حافظه و ذهن می شود و همچنین باعث سرگرمی کودکان می شود‌. اسباب بازی دخترانه جدید برای رده سنی مختلف را می توان به راحتی از فروشگاه های اینترنتی معتبر با بهترین قیمت خریداری کرد. بازی مونوپولی (یا روپولی) یکی از بازیهایی است که کودک را با قوانین داد و ستد، خرید و فروش املاک و دارایی ها آشنا خواهد کرد. مونوپولی یک بازی فکری کارتی است، هدف اصلی بازی تصاحب خانه‌ ها و اموال بیشتر است که بهمراه استراتژی مدیریت منابع و مهارت مذاکره باید بدست آید. هنگام حل یک پازل، به خصوص اگر قطعات بسیار شبیه به هم باشند، توجه به جزئیات بسیار مهم است. شما باید دقت خود را برای یافتن تفاوت‌های کوچک در رنگ‌ها و شکل‌های مختلف افزایش دهید، این کار به شما در کامل کردن تصویر کمک می‌کند.

  معرفی 15 تا از بهترین کارتون های لگو از اسکوبی دو تا لگو مووی پلازا

بازی فکری شب مافیا

همچنین این بازی‌ها طوری طراحی شده‌اند که در یادگیری معمولی تغییر ایجاد می‌کنند. راه‌های زیادی برای گنجاندن بازی فکری در زندگی کودک یا دانش‌آموزان وجود دارد. با استفاده از برنامه‌های موجود در گوشی هوشمند یا تبلت، جستجوی سریع آنلاین یا کتاب‌هایی پر از پازل‌ها و بازی‌های مختلف و همچنین خرید بازی فکری می‌توانید به کودکانتان کمک کنید. بازی‌های فکری به تحریک توانایی‌های شناختی کودک کمک می‌کند و همچنین به او کمک می‌کند تا نشستن و تمرکز روی یک کار را بهبود بخشد.

تاثیر بازی فکری یک سال به بالا بر ذهن کودکان

اگر بازی متناسب با سن شما نباشد یا خسته کننده و کسل کننده است و یا چالش برانگیز است. در واقع رسالت اصلی بازی‌های آموزشی این است که شما بتوانید از این طریق آموزش ببینید. زمان مشخصی برای بازی‌های دورهمی نمی‌توان اعلام کرد؛ به طور کلی بین 15 تا 60 دقیقه متناسب با توانایی و مهارت بازیکنان متغیر است. بازی کارتی را می‌توانید به همراه خانواده و جمعی از دوستان انجام دهید و ساعاتی پر از هیجان را سپری کنید. و آنان معمولا احساس نمی‌کنند در حال تقویت مهارت‌ها و آموزش و یادگیری هستند. اسباب بازی فکر و آموزشی یک سرمایه گذاری بلند مدت و مطمئن برای فرزند شماست.

By fdhkj